Jag har inte somnat än

Publicerat 2013-02-05 kl. 16:56:43 || Dear Diary
 
Somsagt så har jag varit allmänt seg och trött hela dagen. Trodde jag skulle somna på båda lektionerna. Framförallt på franskan i morse. Tur var iallafall att jag inte hade så många utan bara två och att jag kunde komma hem snabbt igen.
Nu hemma försöker jag plugga och även göra allt annat som är så himla "viktigt".
Försöker även hitta motivationen till att ta tag i träningen en gång för alla och sluta sitta och må dåligt över hur jag ser ut just nu. Så det måste göras. Bara den här lilla miniförkylningen och min hand kunde bli bra. Sen skulle det ju vara skönt om snön och isen försvann från vägarna här ute så jag kan göra något annat än att stå i min källare när jag tränar.
Försöker även hitta inspiration till kläder och outfits. Skulle helst vilja ha massor med pengar just nu och köpa allt. Fick hem massor med dokument på mejlen igår som ska in till STS för utbytet. Är nästan färdig med de 6 första. Ska få 12 till sen efter jag skickat in dessa. Och samanlagt ska alla 18 vara färdigt och in skickade den 22 februari senast. WOHO! Så hur bloggningen kommer se ut med alla dem att fylla i och med skolan och försökt till ett liv. Det vet jag inte. Men jag ska göra mitt bästa!
Kommentarer
Postat av: Julia

När du är i Australien måste du blogga! gärna vlogga oxå! ;)

2013-02-05 @ 22:07:04
URL: http://juliachulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0