let me sleep?

Publicerat 2013-02-20 kl. 09:44:37 || Dear Diary
har på mig min fina The Midnight Beast mössa för att göra humöret lite bättre.
Det enda jag skulle vilja göra just nu är att sova. Vill bara hem. Detta är en sån där jobbig dag när vad man än sätter på sig inte blir bra, man känner sig ful och sliten och bara allmänt obekväm.
Väntar iallafall på att skoldagen ska ta slut då jag kanske ska gå med Mattsson och köpa en sak men tror det bara blir att åka hem. Skulle vilja träna men får se hur det blir med det tog iallafall en 25 minuters promenad från Fridhemsplan till skolan. Hade tänkt att jag skulle göra samm imorgon så man får någon sorts mortion. Ska kolla vidare lite nu på hur jag vill göra bloggen. PEACE.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0