oplanerat.

Publicerat 2013-02-06 kl. 09:29:10 || Dear Diary
Mys med min bebis igår när jag kom hem.
Idag vaknade jag betydligt mycket piggare. Att jag sen höll på att somna i bilen påväg in till stan var en annan sak. Sitter nu i skolan i vanlig ordning när jag börjar sent. Dock kom jag inte lika tidigt då jag gick och fotade till min fotouppgift innan, dock så var ju vädret inte sådär toppen bra just den dagen jag skulle plugga, oplanerat. Gick från slussen till plattan och tänkte gå hela drottinggatan till skolan men när jag sen såg att drottninggatan hade sällskap av snökaos så valde jag att ta tunnelbanan till skolan. Så nu sittter jag med Evelina och Maila och väntar på att tiden ska gå och att vi ska börja. När jag kommer hem har jag plugg och ett personligt brev att skriva ska även skicka in mina dokument tillbaka till STS. PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0