Fredag?

Publicerat 2013-01-16 kl. 14:03:00 || Dear Diary
my babys. <3
Sitter i skolan och väntar på att sista lektionen ska ta slut. Har haft fredags schema idag för att vi inte kommer vara i skolan på fredag. Jag ska till romme och sen är det något i skolan som folk ska göra. Typ friluftsdag, förutom att de i skolan inte behöver göra en sån aktivitet. I vilket fall som helst, tillbaka till det jag ville komma till, var att eftersom jag har fredags schema känns det som om det är fredag. Vilket är skönt men jobbigt då det faktiskt bara är onsdag. Skönt är det dock att jag inte slutar 20 i fem imorgon och sen är det fredag. Så det är väl bra endå.
Var iallafall hos Elin igår och firade henne. Blev senare än planerat. Men hann hem till stallet och träna igår iallafall. Dock allt väldigt sent men ok. Idag ska jag hem, träna, plugga ifall jag har något att plugga, söka stipendium och sen stallet. Ska försöka kläma in att se nya PLL avsnittet här också.
Har en sak att säga till er också. Eller antar att de flesta som läser min blogg antingen har listat ut det eller kommer lista ut det i och med det här inlägget. Eller så har jag sagt det redan till folk. Det kommer iallafall upp någon dag framöver.
Nästa tagga ROMME och återigen VAMPIRE DIARIES
PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0