overload.

Publicerat 2013-01-23 kl. 15:03:34 || Dear Diary
Övertänker alldeles förmycket. Har kommit på mig själv för många gånger då jag övertänkter och kommer på med situationer som kan bli det motsatta i mitt huvud. Hängde ni ens med på det där? Inget språk vill riktigt fungera för mig idag. Har svårt att hitta ord som ska passa in överallt osv. Svårt att förklara mig. Anyway, tillbaka till ämnet. Övertänka. Jag övertänker som jag sa allt. Situationer som inte alls behöver vara stora och läskiga och pinsama gör jag i mitt huvud stora, läskiga och pinsama vilket resulterar i att jag sen kan fega ur på vissa saker. Vilket är något jag håller på med nu. Kan j säga att jag varit på en intervju och fått antagningspapper och försöker nu hitta stipendium för att kunna åka ett år utomlands till Australien. Vilket jag vill, mer än något annat just nu. Men att jag sen sitter och övertänker och föreställer mig hur situationer kommer bli innan jag ens har ett hum om vad som kommer hända är inte bra. Inte bra alls. Jag försöker koppla bort alla tankar som har med det och göra och bara tänka "herregud, jag håller på att få chansen att åka ett år utomlands till Australien och leva där som vilken annan normal Aussie som helst. Jag kommer ha en riktigt bra tid, träffa massor med nya människor." Det här kan bli så himla bra. Jag måste sluta tänka.
PEACE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0