Renovering

Publicerat 2013-01-06 kl. 12:44:30 || Dear Diary
 
Vi håller just nu på att renovera vårat kök och typ halva övervåningen, så det hände något med internet igår som gjorde att det inte ville funka. Men nu äntligen har jag internet igen.
Igår gjorde jag inte så mycket var i stallet på morgonen och sen så åkte vi hem och rev väggar och hyllor och allt annat som fanns i köket typ. Det roligaste jag gjort på länge, få stå med en hammare och slå allt vad man pallar på en vägg. Iiiih! Prova det någon gång i era liv. Gör det dessutom när ni är sur/arg på något eller någon!
Idag ska Germerud komma hit. Vet inte egentligen vad vi kommer hitta på. Men kommer väl bli som i vanlig ordning att vi kollar på en film eller något och bara chillar. Ska även hinna åka till stallet, träna och läsa i min svenska bok. Nu ska jag dock kolla på ett avsnitt av slide och sen läsa i min svenska bok. Jag måste även skriva och fixa massor med saker till det jag har försökt göra nu i tre dagar. PEACE
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0