No more braceface for me

Publicerat 2013-06-13 kl. 19:27:09 || Dear Diary
Så detta ^ var det jag skulle göra idag, den stora överraskningen. Har inte kunnat sluta le sen jag tog borten. Känns konstigt och tomt men jag saknar den int alls så mycket som jag trodde. - Guys, jag tror jag kommer klara mig utan den! Är iallafall inte längre något braceface. Efter en operation, en konstig tandställning som jag fick för ungefär tre år sen och sen efter 2 år och 8 månader med vanlig tandställning som de dragit i min tand så den hamnar rätt. Inga mer gluggar, inga mer tänder i gomen. Raka, fina och jag älskar dem!
Kommentarer
Postat av: Elin

AHHHHH så fint!

SV: Självklart! (Bara det ingår tid att sminka om sig.) Kommer sakna dig ännu mer! Äsch, du kommer ha det gryyyyymt där nere, I promise. Så tänk inte på stackars Elin som kommer drunkna i regn (och inte minst tårar) i kalla Sverige. Älskar dig med! <3

2013-06-13 @ 20:14:19
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0