Helg resumé

Publicerat 2013-03-17 kl. 21:17:34 || Dear Diary
Känner att på helgen tar jag paus från det mesta även bloggen. Men ska informera er nu i ett inte alldeles för långt inlägg om vad ni missat.

I fredags somsagt fick ni ju lite uppdatering om vad jag skulle göra. Deckade vid halv elva hemma hos min syster och hennes pojkvän där jag ätit middag och lite B&J samt kollade på senaste Vampire Diaires. Kärlek till den serien(eller hur anonym, som kommenterar om VD?!), även fast det fuckar ur lite just nu, men det är okej.
På lördagen så behövde jag gå upp ganska tidigt för att hinna göra mig i ordning för att först hem till Alice och lämna lite saker och sen klockan ett möta upp massor med utbytesstudenter på centralen. Vilket var mycket treevligt och har träffats massor med nya trevliga människor (även fast jag inte hann prata med alla #ledsen) som är med om samma sak som jag. Träffade framförallt en tjej som åker med STS också, och ska även till Götebörg i April, vilket känns skönt att man känner någon lite mer iallafall. Vi hoppades även på att vi skulle få åka samtidigt till USA och kanske hamna i närheten av varandra. Vi ska iallafall prata mer under året och så. Sen efter det mötte jag upp Adele en snabbis för att jag sen skulle tillbaka till Alice för att hjälpa henne innan hennes fest. Kvällen var jätte bra och dansade och sjöng och prata och hade det allmänt bra. Jossan körde hem mig och Adele runt två och jag stupade direkt i säng.
Idag har jag inte gjort ett endaste dugg. Endast legat i sängen och kollat på TV. Vart i stallet en snabbt och sen nu på kvällen hjälpte pappa mig att sätta upp min nya TV. Så ska snart hoppa in i duschen sätta på mig en ansikts mask och kolla på en film innan jag ska sova för skola imorgon. 
 
Så det har alltså varit min helg. Jag är nöjd och hoppas på en lika bra helg nästa vecka.
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Söta cheyer på bild!

2013-03-17 @ 22:23:34
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0