Presentation

Publicerat 2013-03-22 kl. 21:57:44 || Dear Diary
Som ni kanske har förståt av mitt bloggnamn och massa andra sätt och ställen är mitt namn Agnes, en tjej på 17 år, (18 i september) som använder, en för många utropstecken så ofta som jag kan! Jag över tänker det mesta och gör gärna ut situationer i mitt huvud innan de faktiskt inträffar. Älskar sommarn och lugna och varma sommarkvällar på Gotland med trevligt folk är det bästa som finns. Tycker även om att umgås med kompisar, träna, kolla på film och serier, äta Ben&Jerry samt att sova.
 
Just nu går jag andra året på Kungstensgymnasiet där jag läser Estet/fotografi med lite mer språk. Dock är jag varken särskilt estetisk, djup eller bra på språk (engelska räknas inte med här) (inte för att jag är pro på engelska men ni förstår) Jag bor en bit utanför Stockholm med min mamma och pappa. Har två äldre syskon, samt två, hundar, två katter och fram tills söndag en häst.
 
Jag trivs bäst i värmen och ber till Gudarna att det är på något varmt ställe jag kommer hamna i, i USA. Jag har allt för många drömmar och saker som jag vill göra i mitt liv. Men mitt life goal är att flytta bort från detta lilla lagom land till antingen USA, Storbrittanien eller Australien.
Jag är oftast positiv och glad, dock väldigt blyg i början när jag inte känner folk. Klarar mig oftast bättre på egen hand bland nytt folk än om det finns någon jag känner med. Har en soft point för serier och kan ligga veckor i min säng och bara kolla på olika serier.
 
Jag har väldigt svårt för att vara seriös på bilder och tar det mesta på skämt och tar det mesta oseriöst. Bryr mig inte mindre och mindre om ifall jag skämmer ut mig bland folk, då jag både gått som Sickan i Jönssonliga till Insparken på min skola till att ramla i trappor och skrika pinsamma saker bland stora folk massor och gjort cheerleading på Drottninggatan.
 
Kommer inte på så mycket mer att skriva om mig just nu. Om det är något ni undrar, om mig, utbytesstudenten, skola, liv, vad som helst så tveka inte att fråga! Kram
 
 
Kommentarer
Postat av: Elin

Haha skämma ut sig.. Trappor.. SLÄPP KOPPLEEEET

2013-03-22 @ 23:07:19
URL: http://geniet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0